Mina fina!

Taget mitt i en busstund på soffan. De har en vana att busa lite på soffan efter
kvällspromenaden innan vi går till sängen och ska sova!



Idag har varit en bra dag - på jobbet, vi alla kunde gå ut samtidigt, så 24 hundar dvs 8 hundar per person. Vi var 3 personal idag. Gick en runda till Vitaberget, tog 2 timmar! Härligt promenad! Sauron bar klövjeväskan på 3 kg! Tyra tränade inget idag - men var med på promenaderna! Nu ikväll var hundarna sååå trött - de blir tröttare om det regnar, hehe!

Sauron röntgades förresten förra onsdagen - så jag vääääntar på brevet från SKK, pirrigt! Hoppas på bra resultat, så jag kan köra all in med honom! :D 

Imorgon öppnar vi dagiset, slutar 16 - så ska vi träffa Kaje med Donna & Nebo efter jobbet för en långpromenad! Blir mysigt! Hoppas på lite regn, riktigt höstigt väder! Tända ljus kommer fram nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0