Jag brukar aldrig bry mig om taskiga kommenterar. Ju mer läsare jag har desto fler taskiga kommenterar. Men det här är undantaget.

En Sara skrev; "Fan vad jag hatar en åsna som du som ska försöa se tuff ut med sina mördar hundar, Din osäkra jävla åsna".

Hon bryr sig inte alls om såkallade mördarhundar som jag har, hon bryr sig bara för jag är Linda. Jag vet precis vem du är, Sara. Och det är omoget att lägga sig i en annans relation. Rena rama sandlådans beteende ska du veta. Du vet liksom inget om oss. Han har tydligen inte berättat allt eller bara överdrivt för dig. Sorry. Men fortsätt du med din svartsjuka och nu har du visat för världen vem du är och hur du kan vara. Lycka till i sandlådan i fortsättningen, jag tänker inte hamna dit tillsammans med dig. Jag stannar kvar här med mina mördarhundar.

Kommentarer
Postat av: JooBoo

Den där Sara snackar bara smörja.. Du har verkligen underbara hundar som är verkl speciella! :) Fyfan med fördomar att dessa "kamphundar" är farliga.. det finns ju ingen vissa raser som är enbart kamphund, tax lr små hund kan lika vara gärna va en kamphundar pga dom bits mer än vad stora hundar gör. Stå på dej! ;) kraaaaam

2011-05-21 @ 12:21:27
Postat av: Ebba

Bra skrivet :D

2011-05-21 @ 17:08:22
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Malin Josefina

Men Gud! Hur kan någon vara så hemsk. Jag såg själv hur en person betedde sig i parken när du var här i Örebro, att man dömer en hundras är sjukt och om du vet vem hon är så är det nog bara en svartsjuk tjej. Jag tycker du är underbar med dina hundar.

2011-05-21 @ 22:30:20
Postat av: Helena & Irwin

Hennes mail vittnar på stor okunskap.Lite sorgligt.Du och vi som känner Azi vet hur undert snäll hon är.

Den här människan drar alla över en kant,och gillar säkert att såra andra.

Ofta får dessa smaka på egen medicin,och det brukar de inte gilla.

Stödkram till dig Linda.Du vet hur dina hundar är,så du har ingen orsak att nedlåta dig bry dig om en människa som den som skrev detta.

2011-05-27 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0