MISSING DOG STOCKHOLM

Jippie! Nu finns gruppen i Sthlm på Facebook! Underlättar så det inte blandas ihop med andra hundar från hela Sverige. Vet hur det är att tappa bort sin hund, fruktansvärt känsla! Lilla Tyra var borta i 22 timmar, herregud, förstår fortfarande inte hur jag överlevde natten och kunde hålla modet uppe och orkade samla ihop folk. Kontaktade folk och styrde gruppen om hur vi skulle leta i skogen. Att jag inte bröt ihop! 
 
Tack vare hoppet! Jag visste hon hade fysiskt krafter att överleva natten ang kylan och ensamhet. Det var där jag trodde på henne och det bevisade hon att hon klarade det och var smart nog och sökte solen dagen efter och värmde upp sig i ett isolerat plats! <3

MISSING DOG STOCKHOLM   <--- tryck på länken så kommer ni till facebookgruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0